Еще одна тупая постанова Кабмина…

Безопасные корабли - это вытащенные на берег корабли.

Что сегодня происходит с вашим товаром в магазине, на складе или в пути?  Как обезопасить себя или свою ответственность перед Клиентом?Насколько завтра будет безопасно быть участником логистического бизнеса или любого другого?

Постановление Кабмина № 1029 от 26 сентября 2011 о внесении изменений в правила дорожного движения.


Согласно постановлению Кабмина № 1029 от 26 сентября 2011, водитель не обязан иметь при себе талон, который прилагался к правам, не нужна доверенность на вождение автомобиля, достаточно лишь прав и техпаспорта. Из ПДД исключены упоминания о дорожных листах и документации на груз.

// Теперь любая особа с водительскими правами, завладевшая техпаспортом и авто с грузом, может садиться за руль угнанного авто и уверенно и спокойно перемещать груз в свою точку доставки, и никак не беспокоиться при проверке документов в пути.



Рішення у справі за конституційним поданням Служби безпеки України щодо офіційного тлумачення положення частини третьої статті 62 Конституції України.


Конституційний Суд України вирішив, що в аспекті конституційного подання (щодо суб’єктів одержання доказів у кримінальній справі в результаті здійснення оперативно-розшукової діяльності) положення першого речення частини третьої статті 62 Конституції України, відповідно до якого обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, слід розуміти так, що обвинувачення у вчиненні злочину не може ґрунтуватися на фактичних даних, одержаних в результаті оперативно-розшукової діяльності уповноваженою на те особою без дотримання конституційних положень або з порушенням порядку, встановленого законом, а також одержаних шляхом вчинення цілеспрямованих дій щодо їх збирання і фіксації із застосуванням заходів, передбачених Законом України „Про оперативно-розшукову діяльність“, особою, не уповноваженою на здійснення такої діяльності.
Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

// Як відомо, у ч. 1 ст. 5 закону вказані структури, що мають право на проведення слідчих заходів, зокрема СБУ, МВС, Міноборони і Держприкордонслужба, у яких є розвідувальні підрозділи, податкова міліція та Управління держохорони (УДО).
Тепер відеозаписи зі складів, прилеглих територій або магазинів, які пограбують, не зможуть стати доказами. Якщо раніше можна було зняти на відео, як крадуть на складі, в магазині та ін., то тепер всі ці матеріали не будуть мати ніякого значення. Для того щоб фіксувати на відео порушення закону, тепер необхідно буде отримувати дозвіл правоохоронних органів. А це, звичайно ж, пересічній людині зробити складно, а логістичним операторам, які «рахують гроші», потрібно буде оперативно отримувати дані дозволи відповідно до процедури.


"Информация представлена с использованием материалов сайта Украинской логистической ассоциации и компании Воронин и Партнеры"